Újabb szünet… egyre gyakoribb, de azért nem marad ki 🙂
Kicsit nosztalgiáztam ma, miután végre volt egy kis időm. A polcon megláttam a Cold War-t, így hét feltelepítettem.
Már akkor mosolyogtam amikor a telepítő futott. Emlékszem mennyit problémáztunk ezen, ami még a Rush For Berlinből eredt. Telepítés közben már persze a fájlokat nézegettem, hogy mit másol fel, eszembe jutott a Settings.xml. Azt hiszem még az RFB nél harcoltam ki, hogy ne ini legyen, hanem xml. Szépen benne a monitor felbontás, dörzsöltem a kezem, hogy nem kell szenvedni az 1366×768 as beállítással, de aztán jött a ráeszmélés. Bináris volt a user profile ja, hogy ne tudja átírni, hányadik pályán van 🙂 emlékszem, amikor felmerült kicsit értetlenül álltunk előtte, miért írná át? De persze a designerek okosabbak voltak 🙂
Nahh aztán jött az indítás, logók, intro videó, ahh Maze zenéi. Nekem máig ezek a legjobbak, a srác nagyon ott van zene csinálásban: http://www.aquasound.com oldalon találhatsz zenéket tőle.
Profile window. Ahh azzal mennyit szenvedtem. A designek TÖK feleslegesen sikerült kb minigamet csinálni belőle.
Hát ennek a játéknak király a menüje 🙂 Kutya teljesen elvolt tőle, hogy juj repül a repülő, megy a tank, sétálnak a katonák. Emlékszem valamikor éjszaka álltunk ott mellette, mikor csinálgatta. Mókás mennyit szenvedett, hogy állandó és folyamatos legyen 🙂
Nahh aztán essünk is neki az első pályának. A repülő felrobbanós jelenet. Huh .. nahh azzal mennyit szívtunk 🙂 persze az is mikor alakult ki? éjszaka valamikor. Ott ült a fejlesztőcsapat nagy része, és azt bámultuk, ahogy triggerezték, finomították, kódolták a repülőgép felrobbanást (némi szerepem volt benne :)).
Map01 … Krax csinálta, ezen volt a “daru” is. Hehe … a fizikai engine bemutatója volt, ahogy a behívott segítséggel ellőtték és dőlt a fizika “törvényei” szerint. Be is tették ide, hogy ki lehessen lőni 🙂 nem is tudom hányszor játszottam végig ezt a mappot … de nem kevésszer 🙂
Nem tudtam a játékot játék szemmel nézni, állandóan eszembe jutott valami részlet, valami kódsor, vagy beszélgetés. Sokat dolgoztunk rajta, jó csapat volt, és örülök, hogy ott a nevem a készítők között.