Igen igen igen! Végre itt van a NADIRIM! Amit remélem minden erre tévedő már jól ismer! Megkezdte működését a BÉTA, ami open, úgyhogy lehet jönni és játszani!
Igen ez az az MMORPG (juj de ezt még leírni is jó!) amin eddig dolgoztam (persze nem egy magam, de ez az én blogom )
Szóval ezt fejlesztettük először a Digital Reality majd a Twisted Tribe szárnyai alatt.
Hogy mi is ez pontosan? Remélem nem szegek meg semmilyen titoktartási szerződést de azt hiszem pár érdekességet (ami szerintem az, de lehet más dög unalmasnak fogja tartani), megoszthatok mindazokkal akik eme remekbe szabott blogot olvasgatják!
Először is a leglátványosabb elemről mesélnék kicsit, a grafikáról! Ki hitte volna, de a grafikusaink mind volt Stromregion-ös 2D grafikusok, és azt kell mondjam (habár nekik már mondtam), hogy egyszerűen elképesztő amit összehoztak. A grafika nagyon szép, a tárgyak, épületek, helyszínek szépen össze állnak, az itemek, karakterek mind mind úgy van megrajzolva, hogy huh .. le a kalappal! Hogy kicsit a DevBlogunkat is hirdessem, pár linket megosztanék azokkal akik még nem látták:
Pár 2D –s karakter és Ilderim. Hát nem semmi munka na, bőven kárpótol engem a 3D elvesztéséért!
A grafika utáni második látványos elem, maga a kliens, ami teljesen Flash alapú (10.2 compatible), úgyhogy tényleg nem kell hozzá más, csak egy böngésző, amiben képes futni (ezt meg ne hallják a kliensesek, de egyszerűen hihetetlen mit műveltek Ők is!). Én Flashben ilyet még nem láttam. Valjuk be férfiasan a Frontierville ehhez képest sokkal ocsmányabb, a feature listája kb a tizede a Nadiriménak és hát sokkal sokkal jobban szaggat és eszi meg a gépet, mint a Nadirim (ja és ott nincs sok ezer másik user)
Jaj és hát akkor rá is térek a legérdekesebbre, a legjobbra, a legnagyszerűbbre! A szerverre beza ám, kell oda craft ahol ilyesmit kell meghajtani. Ugye ez nem az első MMORPG project amiben vagyok, de az első céges és komoly. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen kemény meló egy ilyen szervert összetenni. Persze voltak komoly aggályaim a stabilitás és sebesség témakörökben, de szerencsére a kiváló (de valóban az) szerver fejlesztő Teamnek, ezek a kétségek teljesen elmúltak! Egyszerűen élvezet a szervert csinálgatni látni, ahogy élednek fel benne a dolgok, habár napi 8 órában egy fekete ablakban nézzük hogy rohannak a szürke betűk
Hajjaj, nem ejtettem szót a leglényegesebbről, amit sokan el szoktak felejteni. Ez a Design. Van jó pár designer-ünk, akik … hát a belüket lehet nem, de azért keményen dolgoznak azon, hogy a játék élvezhető legyen. Persze a rengeteg ötletet le is kell kódolni, úgyhogy aki most csak legyint kicsit gondoljon bele, hogy a ma nagy nevek hol kezdték annak idején (amikor persze sokkal több lehetőségük is volt). Szóval ha most lennének is fenntartások (meglepő módon és magam is sokkal rosszabbra számítottam), akkor ezeket gyorsan hessegessük el, mert nagyon nagyon jó dolgokat találtak, találnak ki, csak győzzük Őket megcsinálni! Spoilerezni nem akarok, nem is szabad, de az tuti, hogy én fogok játszani a Nadirimmel, ami nagy szó, mivel az a játék amit általában az ember fejleszt azt a végére már utálja is .
Na de kicsit visszatérve a grafikára az nem tudom mindenkinek lejött-e hogy a kezdő hely egy repülő Inama templom, ahonnan láthatjuk az alant elterülő tájat! Én elmondhatom, hogy ott voltam, ott álltam az alkotó mögött amikor mindez készült és hát egy életre szóló élmény volt! Hihetetlenül jól néz ki, elképesztő, hogy valaki ennyire tudja, hogy mit csinál, amikor megrajzol egy ekkora valamit! Na a végén aranyba öntik a nevem a grafikusok
További munkáik: http://nadirim.com/media érdemes rápillantani
Azt hiszem kibeszéltem magam, legközelebb lehet kicsit technikaibb témákat fogok felhozni, vagy sem
Addig is jó játékot mindenkinek: http://nadirim.com/